سخنگوی شورای اسلامی شهر خلخال ضمن تبریک با منتخبان شورای شهر خلخال، از فعالیت جدی و ادامه فعالیت‌های شهرداری خلخال در روزهای آتی خبر داد.

 رادبه پرنده در گفتگو با خلخالیم گفت: ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای منتخبین شورای شهر؛ همه نیک میدانیم که فضای انتخابات، فضای رقابتی است و گاها تنش ها و حاشیه ها هم برای برنده شدن است و اگر این برنده شدن و رقابت و عطش برای خدمت باشد بسیار مبارک خواهد بود ولی اگر رقابت و حاشیه فقط برای برنده شدن برای خود و فردیت یک انسان باشد ثمره‌ای نخواهد داشت و خوشبختانه همه عزیزان حاضر در انتخابات شوق خدمت داشتند و با رای مردم فرصتی فراهم شد تا ۵ نفر در شورای شهر دور ششم حاضر باشند.

پرنده افزود: در دوران تبلیغات انتخابات از زحمات شهردار محترم و پرسنل شهرداری کمتر گفته شد و عملکرد این مجموعه که علیرغم مشکلات با جان دل فعالیت دارند دیده نشد و اینجانب از این جایگاه از همه فعالین این مجموعه تشکر و قدردانی میکنم.

 وی افزود: امیدوارم واژه های فردی دوران انتخابات به واژه های جمعی تبدیل شود و اعضای دوره ششم هم در کنار هم فعالیت جمعی، رسالت شورا را در بحث خرد جمعی پیش ببرند که اگر نتیجه‌ای حاصل شده در هر جایگاهی فکر و همفکری جمع بوده و خواهد بود.

 پرنده در خصوص ادامه فعالیت های شهرداری خلخال گفت: خوشبختانه علیرغم مشکلات موجود، شهرداری خلخال فعالیت خود را ادامه داده و در اقصی نقاط شهر این فعالیت ها قابل مشاهده است و اقدامات زیباسازی و پیاده رو سازی هم ادامه دارد . همچنین انتظار میرود بحث های مطالعه شده به فاز اجرایی وارد شده و در خصوص اجرایی شدن برخی طرح ها که مقدماتش نیز فراهم شده اقدام سریع صورت گیرد.

 وی گفت: در خصوص برگزاری انتخابات نیز به همه دست اندرکاران خسته نباشید می گوییم و امیدوارم در جایگاه سخنگوی شورای اسلامی شهر در ۴ سال گذشته توانسته باشیم پل ارتباطی خوبی بین مردم شریف و شورای شهر باشیم و بنده اعتقاد دارم " قلم " واژه مقدسی است که ممکن است گاها مورد تخریب دوست، همکار و... قرار بگیرد ولی جایگاه آن ویژه است و خداوند عالم به همه امور است و در آخر تبریک ویژه به همه نامزدهای محترم دارم و درخواست میکنم همکاری و همراهی لازم را با شورای شهر منتخب داشته باشند.

لازم به ذکر است که رادبه پرنده در این دوره از انتخابات شورای شهر خلخال شرکت نکرده بود و بغیر از وی تمامی اعضای شورای کنونی بعنوان متتخبین مردم، مجددا موفق به راهیابی به شورای شهر خلخال شدند.

 لینک کوتاه :khalkhalim.com/f331a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: