سرپرست شهرداری خلخال گفت : کمک‌های وعده داده شده مسئولین کشوری برای جبران خسارات و نوسازی دستگاه‌های سنگین که در بارش پارسال آسیب دیده‌اند، تا کنون پرداخت نشده است.

سرپرست شهرداری خلخال گفت : بعد از هر بار بارش برف و شروع عملیات برفروبی و برداشت آن، نیازمند همکاری مردم با شهرداری هستیم

فرهاد خوگر در گفتگو با خلخالیم گفت : همه انتظار دارند در همان ساعات اولیه بعد از بارش برف کوچه‌های خودشان برفروبی شود که این کار شدنی نیست و برفروبی بر اساس اولویت‌های مشخص شده انجام می شود و اولویت با معابر اصلی و مسیر دسترسی به مکانهای ضروری از جمله بیمارستان و درمانگاه‌ها می باشد.

وی گفت: سناریوی برفروبی و برداشت آن از کل شهر تدوین شده است و بر اساس این سناریو و برنامه، برفروبی انجام می شود.

خوگر افزود : با امکانات و ماشین‌آلات موجود در شهرداری و خلخال، برفروبی سطح شهر سریعتر از این نمی‌تواند اتفاق بیافتد. دپوی برف کوچه‌ها در مکانی غیر مزاحم در سه روز اول بارش برف صورت می گیرد و بعد از آن اقدام به برداشت می‌کنیم.

سرپرست شهرداری خلخال گفت : شهرداری برای برف روبی داخل محدوده شهر و حتی خارج از محدوده، دو دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر، ۶ دستگاه کمپرسی شش چرخ و یک مینی لودر برای کوچه های باریک در اختیار دارد و از آنها استفاده می کند که این ماشین آلات عمدتاً فرسوده هستند و در بارش سنگین برف در بهمن ۹۸ فرسوده‌تر هم شده‌اند.

خوگر افزود : بارها به همشهیان توصیه و اعلام شده است که هنگام برفروبی، در خیابان های اصلی و مجاور خودرو ها را پارک نکنند مخصوصا کارمندان ادارات و بانک های مرکز شهر که متاسفانه با عدم همکاری روبرو هستیم.

وی گفت : کمک‌های وعده داده شده مسئولین کشوری برای جبران خسارات و نوسازی دستگاه‌های سنگین که در بارش پارسال آسیب دیده‌اند، تا کنون پرداخت نشده است. که این موضوع مهم هم از طرف شهرداری و شورای شهر و هم از سوی نماینده، فرماندار، امام جمعه و دادستان خلخال درحال پیگیری است.

وی درپایان این مصاحبه ضمن تقدیر از اهالی شریف خلخال که در برفروبی‌ها با شهرداری همکاری می کنند گفت : شهر خلخال شهری کوهستانی بوده و بارش برف، این نعمت خدادادی جزو اقلیم منطقه ما می باشد، نعمتی که خیلی از مناطق کشورمان آرزوی بارش آن را دارند و خود مردم نیز در برفروبی‌ها باید کمک حال شهرداری باشند. اهالی شریف و بازاریان حداقل کاری که میتوانند انجام دهند، پارو کردن جلوی مغازه خودشان، نریختن برف حیاط به کوچه ها، و مجهز کردن خودرو ها به زنجیر چرخ و لاستیک نو در در زمستان است.

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dff9a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: