مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال از انسداد ۲۵ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، رضا شمسی در بازدید از چاه‌های غیرمجاز خلخال افزود: با مسدود شدن این چاه‌ها حدود نیم میلیون مترمکعب آب در استفاده از منابع  زیرزمینی صرفه‌جویی شد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی چاه‌های صنعتی خلخال هم اکنون به کنتور هوشمند مجهز شدند، اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط امور منابع آب شهرستان خلخال در سال جاری ۱۰ حلقه چاه کشاورزی نیز مجهز به کنتور هوشمند شدند که با این اقدام حدود نیمی از چاه‌های شهرستان دارای کنتور هستند.

مدیر امور منابع آب شهرستان خلخال گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده تا پایان سال جاری حداقل ۷۰ درصد مالکان چاه‌های کشاورزی شهرستان اقدام به نصب کنتور هوشمند کنند.

شهرام اقلیما نماینده مجری طرح آبرسانی خلخال هم در این بازدید گفت:تامین آب آشامیدنی پایدار شهر خلخال با بهره برداری از تاسیسات تصفیه خانه آب آشامیدنی  این شهر در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر با بهره‌برداری از تصفیه خانه آب شرب خلخال تامین آب شرب پایدار این شهر به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد.

اقلیما گفت: در راستای تحقق برنامه های شرکت آب منطقه ای  و با عنایت به تکمیل فرآیند آبرسانی شهر خلخال و ساماندهی آب آشامیدنی ، آب خام از سد بفراجرد به حجم مخزن حدود ۷ میلیون مترمکعب وارد تصفیه خانه شده و در حال حاضر آب تصفیه شده سالم و بهداشتی با دبی ۱۶۰ لیتر در ثانیه تحویل مخازن جمع آوری آبفا خلخال می گردد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/acf12

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: