فرمانده پلیس راه خلخال به زنجان گفت: وجود تقاطع‌های همسطح همچون سه‌راهی فیروزآباد- کوثر واقع در مسیر پرتردد اردبیل به سرچم عامل وقوع بسیاری از حوادث رانندگی منجر به فوت، مصدومیت و وارد شدن خسارات مالی به خودروهای عبوری است.

به گزارش خلخالیم سرهنگ نجات حمزه با اشاره به وقوع حادثه خونین برخورد ۲ دستگاه اتوبوس و کامیون با همدیگر در سه‌راهی فیروزآباد _ کوثر  افزود: با وجود پیگیری‌های انجام شده، برای راه‌اندازی و احداث تقاطع‌های غیر همسطح در این جاده و ارتقای ایمنی تردد اقدام عاجلی صورت نمی‌گیرد.

فرمانده پلیس راه خلخال به زنجان گفت: تاکنون ۲۷ مورد حادثه خونین رانندگی منجر به فوت و یا مصدومیت شدید رانندگان و سرنشینان خودروهای حادثه دیده در این تقاطع اتفاق افتاده و علاوه بر لطمات جانی خسارت مالی قابل توجهی متوجه رانندگان شده است.

سرهنگ حمزه بیان کرد: علاوه بر وجود تقاطع‌های همسطح خطرساز در جاده ارتباطی اردبیل به سرچم، در حال حاضر تنها راه اصلی شهرستان خلخال به طول ۲۷ کیلومتر که مرکز این شهرستان را به جاده اردبیل - سرچم در سه‌راهی فیروزآباد متصل می‌کند، دارای سه تقاطع خطرناک همسطح است.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه احداث تقاطع غیر همسطح خلخال به فیروزآباد و تاکید بر تکمیل پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در این نقطه حادثه‌خیز اظهارکرد: این پروژه از ۲ سال پیش بصورت نیمه‌کاره رها شده و همتی برای تکمیل آن و ارتقای سطح ایمنی جاده نیست.

رئیس پلیس راه خلخال به زنجان افزود: در حالی که راه‌اندازی سه تقاطع غیر همسطح در سه‌راهی فیروزآباد ،پروچ و زرتشت‌آباد در مسیر این راه ۲۷ کیلومتری ضروری بنظر می‌رسد ولی عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح فیروزآباد با پیشرفت فیزیکی بسیار پایینی در همان ابتدای کار نیمه‌کاره رها شده و اقدامی برای راه‌اندازی ۲ تقاطع غیر همسطح پروچ و زرتشت‌آباد هم صورت نگرفته است.

وی اظهارکرد: بر اثر حادثه خونین روز گذشته و شدت برخورد کامیون با اتوبوس حامل مسافران تهران به گرمی در تقاطع خلخال به فیروزآباد در جاده ارتباطی اردبیل به سرچم ۲ نفر کشته و ده‌ها نفر مصدوم شدند و علت این حادثه همچنان در حال بررسی از سوی کارشناسان پلیس راه استان اردبیل است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fef27

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: