دادستان خلخال گفت: با هدف مقابله با آسیب‌های توزیع و مصرف مواد محترقه و تأمین امنیت و سلامت شهروندان با توزیع کنندگان این مواد در خلخال برخورد می‌شود.

مظفر رضایی در گفتگو با خلخالیم اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ افراد با بهانه قرار دادن مراسم چهارشنبه سوری و با انجام اقدامات نامعقول و غیرمتعارف موجب اخلال در نظم عمومی و ترس و وحشت میان شهروندان می‌شوند که در این خصوص دستگاه قضایی و پلیس با این افراد متخلف برخورد جدی خواهد کرد.

دادستان خلخال ضمن هشدار به اینگونه افراد گفت: کسانی که با اقدامات مغرضانه و سوءاستفاده از سنت چهارشنبه سوری موجبات تخریب و یا خسارت جانی و مالی به  اموال عمومی و شهروندان را فراهم کنند، بدون مماشات در کمترین زمان برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای مواد ۱۱ و ۱۲ قانون مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات ،تهیه تولید و توزیع هرگونه مواد محترقه جرم محسوب و جزای آن تا ۵ سال حبس در زندان است.

دادستان خلخال همچنین از خانواده‌ها خواست توصیه‌های لازم را برای فرزندان خود در برگزاری جشن چهارشنبه سوری در رعایت حال همسایگان و همشهریان داشته باشند تا از بکارگیری مواد محترقه غیرمجاز و خطرآفرین خودداری شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b399e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: