در سایت قدیمی خلخالیم، قسمتی را برای رصد پروژه‌های خلخال در نظر گرفته بودیم که با گذر زمان و پیشرفت پروژه ها، درصد پیشرفت این پروژه ها درج شده و برای افرادی که پیگیر بودند، قابل دسترس بود.

همچنین در صفحه اصلی سایت قدیمی، برای تعدادی از پروژه‌های خلخال شمارشگر معکوس درج شده بود و بر اساس وعده یکی از مسئولان ارشد، زمان نهایی افتتاح پروژه‌هایی از جمله جاده خلخال-پونل، جاده خلخال-فیروز، سد خانقاه بفراجرد و ... درج شده بود که متاسفانه در این پروژه ها زمان باقیمانده به زمان تاخیر و به نوعی، خلف وعده مسئولین تبدیل شده بود.

قصد داریم این روال را در سایت جدید نیز با انجام پاره ای تغییرات و تکمیل کردن صفحات ادامه دهیم؛ در سایت جدید و با توجه به وجود امکانات بیشتر نسبت به سایت قدیمی، اقدام به معرفی و رصد پروژه‌های مختلف خلخال که از نظر اهالی شریف شهرستان خلخال و مجموعه خلخالیم، برای منطقه حائز اهمیت فراوان هستند، خواهیم نمود.

در بسیاری از اخباری که تا کنون منتشر کرده ایم و در آن اقدام به انتشار وعده وعیدهای مسئولین کرده‌ایم و حتی گاهی با گلایه همشهریان مواجه شدیم که چرا فقط وعده‌های بدون عمل مسئولین را منعکس می کنید، در واقع هدف ما تأیید مسئول مربوطه یا انعکاس فقط وعده مسئول نبوده، بلکه در صدد بودیم تا تمامی وعده‌هایی که تا کنون مسئولین امر در قبال پروژه های مختلف خلخال داده‌اند بصورت آرشیو در سایت خلخالیم موجود شود و هدف نهایی ما استفاده از این اخبار در قسمت رصد پروژه های منطقه خلخال بود، تا به هنگام معرفی هر پروژه، به وعده‌هایی که در مورد هر پروژه داده شده است، ارجاع داده شود. و همه وعده‌ها بصورت یکجا در دسترس و قضاوت مخاطبان گرامی خلخالیم قرار گیرد.

در بحث رصد پروژه‌های منطقه، سایت و مجموعه تحریریه خلخالیم، به دنبال ایجاد حاشیه و یا زیر سئوال بردن عملکرد مسئولین و یا نمایندگان ادوار مختلف خلخال نیست و هدف صرفاً ارائه وضعیت کلی پروژه های مختلف خلخال در درجه اول به شهروندان گرامی و در درجه بعدی، به مسئولین منطقه جهت کمک به این عزیزان بابت پیگیری و به سرانجام رسانیدن این پروژه هاست.

مجموعه خلخالیم، از به ثمر نشستن هر پروژه‌ای در هر دوره ای از حضور نمایندگان یا فرمانداران در منطقه بینهایت خوشحال خواهد بود و برای این مجموعه فقط و فقط توسعه و آبادانی منطقه بزرگ خلخال مطرح است، منطقه ای که متاسفانه بنا به دلایل مختلفی که شرح آن در این فرصت میسر نیست، آنطور که باید و شاید و نسبت به قابلیت‌هایی که داشته است، توسعه نیافته است ولی به امید و با توکل به خدا و در سایه تلاشها و پیگیری‌های جوانان و شهروندان عاشق و خلاق خود، به زودی روزهای خوب و درخشانی را خواهد دید و جایگاه قدیمی و واقعی خود یعنی چهار راه ارتباطی شمالغرب کشور را پیدا خواهد کرد.

آرزو و شعار ما در مجموعه خلخالیم، همواره داشتن خلخالی آباد با مردمانی شاد است و برای داشتن اینها لازم است معیشت و شرایط اقتصادی در منطقه ما بهبود پیدا کند. توسعه اقتصادی خود مستلزم توسعه زیرساخت‌ها و تقویت روحیه حضور جدی و قوی بخش خصوصی در منطقه است. در حال حاضر و با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی دولت، تنها انتظار مردم از دولت می تواند صرفاً به بهبود وضعیت زیرساخت‌ها که وظیفه ذاتی دولت است، محدود شود و در چنین برهه‌ای نقش کلیدی و اساسی بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش در منطقه به شدت حائز اهمیت است و لازم است اهالی شریف منطقه، تمامی مسئولین ادارات و تک تک کارکنان دولت به این نکته اساسی توجه کنند که حضور بخش خصوصی در منطقه و حمایت اهالی و خصوصا تسهیل امور سرمایه گذاران بخش خصوصی در ادارات مختلف خلخال، ارتباط مستقیم با توسعه آتی خلخال و تضمین آینده فرزندانشان خواهد داشت. برای آینده شغلی فرزندان منطقه باید از هم اکنون به فکر بود و با تدبیر رفتار کرد تا همه روزه شاهد مهاجرت قشر جوان، مولد و تحصیل کرده خود نباشیم.

برای توسعه منطقه خلخال، ما نیازمندیم که پروژه‌های مختلف خلخال اعم از راه، سد، صنعت، بخش گردشگری و ... در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسد و مجموعه خلخالیم، رصد و پیگیری این پروژه‌ها را بعنوان یکی از ابزارهای مهم رسیدن به این هدف متعالی در دستور کار خود قرار داده است.

برای انجام این کار مهم‌ و البته زمانبر، از عموم شهروندان دلسوز و همه افرادی که دغدغه توسعه خلخال را دارند دعوت می کنیم، در این کار ما را همراهی و کمک نمایند.

با تشکر، مسعود شیرعلی‌پور، مدیرمسئول و سردبیر خلخالیم

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b4e9b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: