به گزارش خلخالیم، مدیر اجرایی پل معلق ازناو گفت : ما با سرمایه‌گذار قرارداد ساخت این پل را امضاء کرده‌ایم و به مردم خلخال این نوید را می دهم که ما قطعا این پل را خواهیم ساخت و از مردم شریف خلخال انتظار داریم با همراهی و تزریق انرژی مثبت ما را در انجام این کار یاری نمایند

حمید راضی در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم گفت : همه جای ایران برای من وطن بوده و کار ما ایجاب می کند که بدون هیچ کاستی و با قدرت، پروژه محول شده را اجرا کنیم تا مردم سرزمینم ایران در شادی و آسایش باشند.

 وی افزود: ما در حال ساخت پلی هستیم که به لحاظ طول، دومین پل معلق جهان است، لذا برای استحکام و زیبایی این پل محاسبات و مطالعات دقیق تر و بیشتری نیاز است و همین امر اجرای این پل را با تاخیر مواجه کرده است.

راضی گفت : طبیعت ستودنی اطراف این پل در منطقه کوه ازناو، این منطقه را به یکی از زیباترین جاذبه‌های کشور تبدیل خواهد کرد و گردشگران و مسافران روی پل را شگفت زده خواهد کرد و این پل معلق به یکی از دیدنی‌ترین و پرآوازه ترین پل های معلق ایران و دنیا تبدیل خواهد شد.

راضی تصریح کرد : برای دادن انرژی مثبت نیاز به همراهی مردم و مخصوصا رسانه ها و فعالان فضای مجازی هستیم. ما شاهد هستیم که برخی از مناطق گردشگری و پل‌های معلق در ایران به برند تبدیل شده‌اند و همه ساله سیل گردشگر به این مناطق سرازیر می شوند، قطعا همه اینها با قدرت رسانه، تبلیغات و فضای مجازی میسر است و این امر به توسعه اقتصادی و بازار آن منطقه کمک شایانی می کند.

وی از برخی فعالان فضای مجازی و شهروندان خلخالی گله مند بود و گفت : ساخت دومین پل معلق جهان زمانبر است، برخی نباید این تاخیر را علم کرده و بر سر سرمایه‌گذار بکوبند و یا اینکه برای خرید قطعات و خدمات آهنگری و تراشکاری و .... در خلخال از ما مبالغ نامتعارف مطالبه کنند و ما برای جبران کمبودها مجبور شویم از سایر استان‌ها کمک بگیریم.

راضی گفت : سرمایه‌گذار برای خرید کالاها و خدمات هزینه عادلانه پرداخت خواهد کرد و نباید بخاطر اینکه سرمایه‌گذار آدم پولداری است، با قیمت های کذایی و قایم موشک بازی خللی در روند اجرای پل بوجود بیاوریم.

مدیر اجرایی پل معلق ازناو گفت : گاهی اوقات متاسفانه شاهد تکه‌ها و عبارات نامناسب از سوی برخی فعالان فضای مجازی هستیم، با این حال ما همه اینها را نشنیده گرفته و کارمان را به جد دنبال خواهیم کرد، ولی درخواست عاجزانه داریم به خاطر مردم شریف خلخال و توسعه گردشگری منطقه، ما را در رسانه‌ها و بسترهای مجازی خود تبلیغ کنید و شهر خودتان را به بهترین نحو و با پسندیده ترین صفات و جاذبه ها در ایران و دنیا معرفی کنید تا سهمی در اشتغالزایی و رفع بیکاری اهالی و جوانان منطقه خلخال داشته باشید.

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی

انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه : khalkhalim.com/c8b38

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: