در دومین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار استان از کارآفرینان موفق و تاثیرگذار شهرستان خلخال خانم‌ها کبری علی‌قلی‌پور، شیوا نجفی، مریم رجبی و معصومه قلی‌پور تجلیل شد.

به گزارش خلخالیم، این بانوان که در صحنه‌های مختلف فعالیت داشته و با حفظ خانواده اقدامات تأثیرگذار داشته‌اند پس از ثبت نام در سامانه زنان تأثیرگذار و ارسال رزومه کاری در ارزیابی استانی بعنوان  کارآفرینان موفق و تاثیرگذار شهرستان خلخال معرفی شدند.

همچنین در مرحله بعد ارزیابی بصورت تخصصی انجام و با رأی مردم، بانوان تأثیرگذار در سطح ملی مشخص خواهند شد و دهه فجر در گروه‌های تخصصی از آنان تقدیر می‌شود.

این مراسم با  محوریت «الگوی سوم زن»، معرفی زنان نخبه، گسترش فرایند شناسایی و معرفی بانوان تأثیرگذار ملی و استانی و فراهم‌سازی زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنش‌گران و فعالان در حوزه زنان برگزار گردید.

دومین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار استان با ثبت نام ۸۰۰ نفر از بانوان شاخص استان از شهرستان‌های مختلف و با ۲ دبیر علمی و اجرایی و در قالب ۸ کارگروه برگزار و ز ۲۴ بانوی منتخب، برگزیده و تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف تجلیل شد.

لازم به ذکر است این کنگره که 13 دی ماه همزمان با روز مادر برگزار شده بود مریم رجبی نیز به عنوان بانوی کار آفرین نمونه کشوری انتخاب شدند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b1258

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: