طی مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خلخال و با حضور مسئولین شهرستانی و دکتر محمود اسماعیلی، سفیر فدراسیون جهانی نوآوری، از حسن عابدی مخترع و مبتکر شهرستان خلخال تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خلخالیم، این مراسم که با حضور تمامی مسئولین شهرستان خلخال، سفیر فدراسیون جهانی نوآوری (IFIA)، مهندس بهاور، سرمایه‌گذار و حامی مالی طرح حسن عابدی و جمعی از اساتید دانشگاه حضور داشتند، با اهداء لوح تقدیر و هدایا، از حسن عابدی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم همچنین از "علی شربتی" دیگر مبتکر شهرمان جهت ارائه مدل دارویی درمان دیابت تجلیل شد.

طی ماههای اخیر، طرح ابتکاری توربین بادی حسن عابدی در دو جشنواره بین المللی اختراعات کشورهای کانادا و مراکش موفق به دریافت مدال طلا و نشان برتر این مسابقات شد، و بالاخره بعد از سالها تلاش و پشتکار، این مبتکر با اخلاق شهرمان توانست مزد زحمات چندین ساله خود را بگیرد.

لازم به ذکر است که به دنبال انتشار خبر کسب مدال طلای جهانی اختراع حسن عابدی در شهریورماه سال جاری در سایت خلخالیم، شخصی با مدیریت سایت خلخالیم تماس گرفته و آمادگی خود را جهت سرمایه گذاری در این طرح اعلام کرد که خوشبختانه با وساطت صورت گرفته و طی مراحل قانونی، قرارداد مربوطه بین سرمایه‌گذار و حسن عابدی منعقد شده و این طرح به زودی به تولید انبوه خواهد رسید؛ تحریریه خلخالیم از اینکه توانست باعث و بانی این اتفاق خوب و سبب خیر شود خداوند متعال را شاکر است.

 

 

 

 

 

 

 

عکاس : محمدعلی کریمی

مطالب مرتبط :

مدال طلای حسن عابدی این بار در کشور مراکش

از حسن عابدی، مخترع و مبتکر خلخالی تقدیر شد

اختراع حسن عابدی مدال طلای جهانی کانادا را کسب کرد

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a9b98

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: