رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی خلخال گفت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از هفدهم اسفندماه با واریز شارژ ۲۲۰ هزار تومانی وارد دومین ماه اجرای خود شد.

به گزارش خلخالیم، سلمان ستاری اظهار داشت: این طرح سه ماهه است و شارژ اعتبار ۱۷ هر ماه تکرار خواهد شد و دولت بر اساس این طرح به حساب افرادی که در دهک‌های یک تا هفت قرار داشتند، 220 هزار تومان به ازای هر نفر در ۱۷ اسفند شارژ کرد.

وی با تاکید بر اینکه کمبودی از نظر کالا در خلخال وجود ندارد، اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود از هر گونه ازدحام خودداری کرده و با مراجعه به فروشگاه‌های مورد نظر در زمانی مناسب خرید خود را انجام دهند.

ستاری عنوان کرد: دولت سبد معیشتی شامل ۱۱ قلم کالا را با میزانی مشخص تعریف و قیمت‌گذاری کرده است که این کالاها در یک سال گذشته به طور طبیعی همراه با تورم افزایش قیمت داشتند و از این رو تفاوت قیمت آنها را دولت تا سقف 220 هزار تومان به ازای هر نفر یارانه پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: سرپرستان خانوار در صورت تمایل می‌توانند برای استفاده از کالابرگ الکترونیکی فجرانه به فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه و نسبت به تامین ۱۱ قلم کالای اساسی اقدام کنند که تفاوت قیمت کالاها با مدت مشابه سال گذشته در قالب یارانه مشمول حمایت دولت شود.

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی خلخال گفت: در طرح فجرانه یک سبد ۱۱ قلمی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین خواهد شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fa70f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: