سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سال است که شهرداری خلخال با نصب بنر قصد نظم بخشیدن به اطراف میدان آزادی را دارد ولی پاسخ نگرفته است و همین بنری که اشاره کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید هم چند روزی است نصب شده ولی بساط این عزیزان بسیار شلوغ تر از گذشته شده و عملا میدان آزادی به هر شنبه بازار تبدیل شده است.

شما اوج بی نظمی را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید بعد از ظهر و آثار به جا مانده را صبح ساعت ۶ و موقع نظافت پاکبانان عزیز و شیرآبه میوه‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که با قیمت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گزاف‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر از مغازه‌‌‌‌‌‌‌ها به فروش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسد ببینید‌.

دستفروشی شاخص‌‌‌‌‌‌‌‌های مشخصی دارد از جمله اینکه این عزیزان باید در مکان‌‌‌‌‌‌های مشخص شده به فعالیت بپردازند که بجز میدان آزادی به هیچ مکان تعریف شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای نمی‌‌‌‌‌‌‌روند، دستفروشی نباید مخل ترافیک و عبور مرور شهری شود، نباید باعث ازدحام جمعیت در محوطه میدان و خطرات ترافیکی گردد، دستفروشی نباید به مبلمان شهری و بهداشت محیطی آسیب بزند.

دستفروشی محدود به میوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های محلی و فروش خرد محصولات ویژه است نه اینکه بصورت فروشگاه سیار و پر رونق‌‌تر از ویترین مغازه‌‌‌ها بوده و مخل آرامش مردم باشد، ضمن درخواست از شهرداری برای تامین مکان مناسب برای این عزیزان درخواست می‌شود به حفظ نظم و سیمای شهری نیز توجه شود. از عزیزان دستفروش نیز درخواست می‌شود شهر را مثل خانه خود دانسته و با کنترل و نظم بخشی به کسب و کار خود موجبات آرامش و آسایش شهروندان را فراهم نمایند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b904d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: