اهمّ فعالیت های موسسه خیریه مددکاران خلخال و مشارکت های مردمی در سال 1394

امام حسین (ع): نیازهای مردم که پیش شما عرضه می شوند نعمت های خداوند هستند.

با تشکر و سپاس فراوان از انسان های نوعدوست و نیکوکار که از اقصی نقاط میهن عزیزمان با کمک های بی شائبه همیشه در صدد رفع نیازهای مستمندان آبرومند و واقعی هستند

اهمّ فعالیت های موسسه خیریه مددکاران خلخال و مشارکت های مردمی در سال 94

اهم فعالیت ها:

1- برای 17 خانواده نیازمند وسایل خانگی از قبیل (بخاری گازی، یخچال، لباسشوئی، فرش و آبگرمکن) از محل مشارکت مردمی خریداری و تحویل گردید..

2- برای دختران چند خانواده نیازمندی که تازه تشکیل زندگی داده اند و جهیزیه شان ناقص بود یخچال،فرش و سایر لوازم خریداری و تحویل گردید.

3- برای یک خانواده نیازمند در حاشیه شهر که سرپرست آن بیمار روانی است و خانه اش در حال تخریب بود با انعکاس آن در سایت خلخالیم به کمک عده ای از خیرین محترم شهر سقف خانه مجدداً بازسازی و بعد از سربندی به صورت شیروانی درست شد و همچنین با همت یک خیّر محترم دیگر داخل خانه از قبیل راویز ، گج کاری و کاشی کاری آشپزخانه و ... به طور مرتب انجام و تحویل گردید.

4- برای یک دخترک یتیم امکانات رفاهی از قبیل تجهیز آشپزخانه، خرید آبگرمکن، ایزوگام پشت بام و سرویس بهداشتی و حمام، و ... احداث گردید.

5- هزینه های ایاب و ذهاب، دارو و درمان و بستری برای 4 بیمار روانی سرپرست خانوار در بیمارستان های اردبیل و تبریز و همچنین چند کودک که بیماری حاد دارند در شهرستان های رشت و تبریز و تهران و چند بیمار سرطانی و ناشناخته در اردبیل و تهران به طور مستمر پرداخت گردیده است.

6- قبوض مصرفی گاز ، آب و برق 11 خانواده نیازمند که بیش از یک سال معوقه داشتتند پرداخت گردیده است.

7- برای خانواده های نیازمند و مددجو، مبلغ 108,670,000 ریال جهت خرید لوازم هزینه گردیده است.

8- به تعداد 436 نفر نیازمند و مددجو کمک های نقدی به مبلغ 230,570,000 ریال جهت مداوای بیماران، هزینه های ضروری و تحصیلی پرداخت شده است.

9- یک نفر از مددجویان با 4سر عائله که مبتلا به بیماری روانی حاد می باشد و یارانه دریافتی را نیز یکجا جهت پرداخت اقساط 15 ساله مسکن مهر واریز می کرد، موضوع با چند نفر خیّر در میان گذاشته شد و برای دومین سال اقساط ایشان با هماهنگی موسسه توسط خیرین محترم پرداخت گردید.

10- کلیه ی امورات پرونده 280 خانواده مددجویی ارجاعی از اداره بهزیستی، از قبیل: بازدید از محل سکونت, بررسی مشکلات و رفع آن در حد امکان، کارهای اداری، تحصیل فرزندان، بیماری، تعمیرات جزئی مسکن و ... انجام گرفته است.

11- از تسهیلات بهزیستی مبلغ 236,321,808 ریال به عنوان کمک موردی هزینه های دانشجویی، دانش آموزی و جهیزیه به مددجویان پرداخت شده است.

12- با شرکت اعضای محترم هیئت مدیره در جمع آوری زکات فطریه در مساجد، حدود مبلغ 40,000,000 ریال وجوه حاصل به حساب نیازمندان واریز گردید.

13ـ 4 نفراز خیّرین بزرگوار به طور مستمر برای افراد نیازمند که از طرف موسسه معرفی شده اند مبالغی را ماهانه به حساب آنان واریز می نمایند.

14ـ تعداد 13 رأس گوسفند قربانی اهدایی از طریق اهالی خیّر و مساجد شهر بعد از بسته بندی بین نیازمندان توزیع شده است.

15ـ تعدا 300 بسته مواد غذایی از قبیل برنج، روغن، مرغ، گوشت وحبوبات و ... در ماه مبارک رمضان به نیازمندان و مددجویان تحویل گردید.

16ـ محل سکونت 3 خانواده زن سرپرست خانوار به علت تخریب کامل از محل مشارکت های مردمی پشت بام خانه شان ایزوگام گردید.

17ـ مقدار قابل توجهی کفش( مردانه، زنانه و بچه گانه) و لباس تازه اهدایی توسط 4 نفر از خیّرین کفش فروش شهر، بین نیازمندان توزیع شده است.

18ـ با هماهنگی موسسه و عده ای از خیرین بزرگوار برای یک مددجوی معلول که محل سکونتش مناسب نبود یک باب اتاق، حمام و آشپزخانه با هزینه

بالغ بر 62,000,000 ریال علاوه بر مشارکت مردمی (غیر نقدی) احداث و تحویل گردید.

19ـ کمک های نقدی مبلغ 308,029,420 ریال مشارکت مردمی از بابت ( هزینه احسان فوت بستگان، مناسبت ها، نذورات و صندوق های صدقات)

توسط خیرین محترم مقیم خلخال و سایر شهرستانها جمع آوری شده است.

20ـ کمک های غیر نقدی مشارکت مردمی تحویلی به موسسه از قبیل فرش، اجاق گاز، پتو، بخاری گازی، تلویزیون ، لباسشویی و جارو برقی و مقدار قابل

معرفی موسسه : موسسه خیریه مددکاران خلخال

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b80b0

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

برچسب ها: