مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گزاز خلخال با مساحت ۸۲ هکتار واقع شده است که در فاز نخست، نسبت به احداث ۳۰ هکتار زمین صنعتی موافقت شده است.

به گزارش خلخالیم محمد اهلی روز شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با انجام کلیه مراحل اداری مربوط به تملک اراضی و تغییر کاربری، ناحیه صنعتی گزاز آماده شروع عملیات اجرایی است که در صورت همکاری اهالی منطقه، به زودی عملیات اجرای آماده‌سازی آن شروع خواهد شد.

وی اضافه‌کرد: با تسریع در روند ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید، میزان سرمایه‌گذاری‌ها در استان افزایش خواهد یافت.

اهلی اظهارداشت: حذف بروکراسی‌های زائد اداری در تملک زمین‌های موردنیاز، زمینه توسعه و ایجاد نواحی صنعتی جدید در استان را تسهیل و فراهم خواهد نمود.

وی ادامه داد: یکی از لازمه‌های ایجاد ظرفیت لازم برای جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید است که باید با ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید، زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کنیم.

اهلی تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی را از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی در سال جهش تولید دانست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه اقدامات مربوط به طراحی و آماده کردن تشریفات اداری مربوط به پیمان‌سپاری به پایان رسیده ، ادامه‌داد: برای این منظور مبلغ ۲۰ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی به این ناحیه صنعتی اختصاص داده شده و قرار شده تا فرمانداری این شهرستان نیز مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اختصاص دهد.

اهلی در ادامه گفت: قرار است واحد صنعتی فروسیلیس توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در ناحیه صنعتی گزاز مستقر شود که در صورت حضور این سرمایه‌گذار، بخشی از این ناحیه به محل استقرار تولید فروسیلیس اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران را توسعه صنعتی مناطق کم‌برخوردار و کمتر توسعه ‌یافته کشور دانست و افزود: با این اقدام، فرصت‌های شغلی برابر در سطح کشور ایجاد شده و تولید صنعت به شهرستان‌های کوچک و مناطق محروم انتقال خواهد یافت.

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/aa688

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: