در مراسم معارفه شهردار خلخال که با حضور مسئولین شهرستان و استان برگزار گردید صباح الدین برزگر به عنوان شهردار خلخال معرفی گردید

در ابتدای جلسه، شهناز شاطری ریاست شورای اسلامی شهر خلخال به عملکرد دو ساله شورای اسلامی شهر خلخال اشاره کرده و پخش 30 هزار تن آسفالت در معابر و به خصوص کوچه های خاکی و محلات کم برخوردار، تعریض پل قیزباخان، اتمام طرح بهبود عبور و مرور شهری، ایجاد چهارراه هوشمند، هرس اصولی درختان، ادامه پروژه عمرانی پل ائللر باغی، تجهیز کارخانه بتونی شهرداری خلخال که باعث تولید جدول و پازل و خودکفایی شهرداری خلخال را خواهد داشت و همچنین ساماندهی سرویس های حمل و نقل شهری و سرویس مدارس، افزایش تابلوهای اعلام مسیر، طرح جامع شهری بعد از 13 سال را از عمده اقدامات این دوره شورای اسلامی شهر خلخال عنوان کرده، شاطری همچنین از سرکار خانم دکتر جوادی بابت همه زحمات متقبله در شهرداری خلخال تشکر کرد.

سپس زنجانی مدیر کل امور شهری استانداری اردبیل از مسئولین خواست با برنامه ریزی زمینه های خدمت صادقانه به مردم شریف را فراهم کنند. وی همچنین با اشاره به برنامه های شورای اسلامی شهر خلخال، آنها را با برنامه و با دغدغه خوانده و از شهردار خلخال خواست با توجه به بودجه ناچیز شهرستان، نسبت به تقویت منابع درآمدی همت ویژه داشته باشد. زنجانی افزود: شهرستان خلخال با توجه به راه های ارتباطی در حال احداث مانند جاده درام و ماسوله، چشم انداز توسعه ای بسیار روشنی دارد و امید است شهردار خلخال نیز با تقویت زیرساخت های گردشگری، زمینه توسعه همه جانبه فراهم گردد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت شهردار گذشته و شورای اسلامی شهر خلخال، شهرداری خلخال را در زمینه پرداخت حقوق کارکنان و بیمه کارکنان سرآمد شهرهای استان دانسته و بر ادامه این راه تأکید کرد.

در ادامه بابایی فرماندار خلخال از همه مسئولین و روسای ادارات خواست تا با شهرداری خلخال نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند چون مجموعه شهرداری خلخال با وظایف تعریف شده بسیاری است که اگر یک اداره ای تعطیل شود ممکن است اتفاق خاصی در شهر نیافتد ولی اگر قسمتی از مجموعه شهرداری دچار اختلال گردد، تأثیر منفی آن در کل شهر دیده و حس خواهد شد پس این امر نشان دهنده وظیفه سنگین شهرداری و عملکرد خالصانه این مجموعه زحمتکش می باشد.

بابایی همچنین از فاطمه جوادی به عنوان شهردار موفق با تحصیلات عالی و فردی پویا و تلاشگر یاد کرده و افزود: خانم جوادی فرزند همین منطقه بوده و تلاش های ایشان برای من همیشه باعث تعجب بود و در همه کارها درایت داشتند و انصاف نیست که در مورد فرزندان خلخال، جبهه گیری های نا انصافانه داشته باشیم، به هر حال عملکرد کلی ایشان مثبت و قابل تأمل بود که نتیجه آن بحث بازآفرینی شهری و بحث مطالعه قلعه باشی می باشد و عملکردهایی که ریاست شورا به آنها اشاره داشتند.

فرماندار خلخال در ادامه با اشاره به طرح های سرمایه گذاری شهرستان خلخال، بحث اجرایی شدن کارخانه فروسیلیس، آبگیری سد بفراجرد، پروژه تله سیژ اندبیل را نتیجه همکاری مشترک مسئولین شهرستانی عنوان کرده و افزود : با اجرایی شدن و شروع به کار این کارخانه حدود 1500 نفر مشغول بکار خواهند شد. وی همچنین از مرحله تحویل زمین به سرمایه گذار ساخت کارخانه تولید کاغذ از سنگ توسط بخش خصوصی و با استعداد ایجاد اشتغال برای حدود 163 نفر خبر داده و گفت : اگر بحث پست 230 کیو ولت شهرستان نبود مطمئنا ما در احداث کارخانه های ذکر شده به مشکل می خوردیم و عملاً این کار نا ممکن بود و انشاله در دهه فجر، پست 230 کیوولت نیز بهره برداری خواهد شد.

بابایی افزود : به گواه همه کارشناسان اعم از وزیر راه، معاونین سازمانها و هر کسی که از جاده خلخال به طارم و منجیل دیدن کرده، این جاده تنها راه نجات استان اردبیل از گردنه های سخت و برفگیر می باشد که فاصله مرکز استان تا مرکز کشور را کوتاه خواهد کرد و همچنین با افتتاح جاده خلخال به ماسوله در تابستان سال بعد، خلخال در زمینه گردشگری رشد فزاینده ای خواهد داشت و همچنین روکش آسفالت مسیر خلخال گیوی و خلخال به هشجین و کلور در دستور کار است. همچنین در خصوص بحث بازآفرینی شهری، باید از پیگیری های شورای اسلامی شهر خلخال که قریب 40 جلسه را تشکیل دادند و پیگیر بودن و همه دست در دست هم دادیم تا این امر میسر گردد شاهد ایجاد یک محدوده گردشگری خاص در منطقه قلعه باشی و رودخانه های اطراف خواهیم بود و شورای اسلامی شهر خلخال نگاه علمی به قضایا دارند چنانچه این شورا در خصوص طرح ترافیکی شهری خلخال بسیار پویا بوده و دیدگاه جامع نگر داشته اند که شهر خلخال در آینده ای نزدیک و با اجرای این طرح ها بصورت عرضی نیز گسترش داشته و توزیع ترافیک مناسبی را شاهد خواهیم بود.

خبرنگار: محمدعلی کریمی

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: