اینجانب فرارسیدن هفتم آوریل مصادف با ۱۸ فروردین ماه روز جهانی بهداشت را به تمامی فعالان سلامت به ویژه همکاران حوزه بهداشت دانشکده تبریک می گویم

در این برهه از زمان با توجه به شیوع ویروس کرونا، خدمات ارزنده همکاران حوزه بهداشت در غربالگری و کنترل این بیماری را ارج می نهم. بی‌شک زحمات فداکارانه و تلاش جهادی شما عزیزان در پیشگیری و مقابله با کوید ۱۹ در جبهه سلامت ستودنی است
خدمات پیشگیرانه و غربالگری فعال این بیماری در جمعیت تحت پوشش دانشکده و تأثیری که خدمات این حوزه در کاهش بار مراجعات و بستری بیماران در بیمارستان شهرستان داشته، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به نحوی که با تلاش شبانه روزی شما عزیزان تاکنون بیش از ۹۹ درصد جمعیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی خلخال از طریق سامانه ۴۰۳۰ و با ثبت در پرونده الکترونیک سینا غربالگری شدند که این امر منجر به ارجاع ۲۶۳ نفر مشکوک به مراکز جامع خدمات سلامت و در نهایت منتهی به ارجاع ۵۴ نفر از مراجعین غربال گری شده به سطوح تخصصی ( بیمارستان ) شده است که گویا گویای تأثیر بسزای خدمات غربالگری این حوزه می‌باشد.
خدمات و تلاشهای تمامی همکاران حوزه بهداشت در شرایط سخت فعلی در تاریخ خلخال ماندگار خواهد شد. و مطمئناً اجر دنیوی و اخروی آن نزد خداوند متعال محفوظ و برقرار است.
اینجانب صمیمانه از زحمات ارزشمند و فداکارانه شما عزیزان تشکر و قدردانی نموده و با تمام وجود از تلاش و کوشش وصف‌ناپذیر تان در مبارزه با بیماری کرونا ویروس بر خود می بالم.

دکتر ابوالفضل باقری
رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: