فرماندار کوثر گفت که بر اساس مصوبه شورای تامین و در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا و کاهش تردد وسایط نقلیه راه‌های ارتباطی این شهرستان مسدود شده است.

وحید کنعانی روز پنجشنبه اظهارداشت: هم‌اکنون راه گیوی - پروچ ،راه آقامیرلو - میانه و راه زرج‌آباد - میانه در حوالی روستای ناوند با خاکریز تا اطلاع ثانوی بسته شده است. 

وی افزود: راه گیوی - خلخال از مسیر آبگرم هم بزودی و تا اطلاع ثانوی بسته خواهد شد و مردم می‌توانند برای عزیمت به خلخال و بالعکس از مسیر راه فیروز - خلخال استفاده کنند.

رییس شورای تامین شهرستان کوثر همچنین گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین برای تامین سلامت مردم و اقدامات پبشگیرانه از فردا بازار گیوی بصورت یک روز در میان تعطیل خواهد شد و فقط نانوایی‌ها ،سوپرمارکت‌ها ،لبنیاتی‌ها،مرغ فروشی‌ها ،قصابی‌ها و میوه‌فروشان با رعایت نکات بهداشتی برای تامین مایحتاج مردم باز خواهند بود.

وی به مردم توصیه کرد کمال همکاری را با مسوولان داشته باشند تا در آینده شاهد شهرستانی عاری از ویروس کرونا باشیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوک و مثبتی در این شهرستان مشاهده نشده ، تشریح‌کرد: در روستاها توسط بهورزان معاینه مردم بصورت حضور در خانه انجام می‌شود و همچنین با تهیه لوازم بهداشتی برای گروه مستقر در جاده سرچم از جمله لباس مخصوص و تب‌سنج لیزری ،انجام تست با دقت و حساسیت بیشتر انجام می‌گیرد.

او افزود: هماهنگی لازم با بخشداران و دهیاران برای شناسایی افراد تازه وارد به روستا و معرفی به شبکه بهداشت جهت انجام معاینات اولیه و همچنین شناسایی مسافرکش‌های مسیر کوثر - گیلان و مازنداران برای عدم انجام این کار و در غیر این صورت معرفی به نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی خانه را امن‌ترین مکان برای هرگونه اقدام در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا دانست و از مردم خواست بنا به سفارش پزشکان و تا اطلاع ثانوی در خانه‌های خود به صورت قرنطینه اختیاری حضور داشته و از تردد بی‌مورد در اماکن عمومی و تجمع غیرضروری خودداری کنند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: