در دل شب همه جا تاریک است، همه مطب‎ها تعطیل‌اند، این روزها مطب‌ها زودتر از گذشته تعطیل می‌شوند، کرونا هم بیماران و هم پزشکان را ترسانده اما در این تاریکی شب هنوز تک نوری روشن است، مطبی که به مرکزی برای مداوا و بستری بیماران شهر خلخال اختصاص یافته است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا در خیابان  شهید مظفر عزیزی  محل تجمع مطب‌های پزشکان شهر خلخال، در دل شب  تنها این مطب باز بوده  و پزشک و پرستاران آن در حال پذیرش بیمار و ارایه خدمات درمانی  به مراجعان است.

دکتر حشمت الله حیدری تنها پزشکی است که مطبش در این وقت شب باز بوده و به ارایه خدمات به بیماران مشغول است.

دکتر حیدری می‌گوید: در این اوضاع و احوال که شاید نیاز مردم به پزشک و درمان بیشتر باشد وظیفه خود می‌دانم که علاوه بر ارایه خدمات در طول روز شب نیز بیماران را در مطب خود پذیرش کنم .

وی گفت: این کار جزیی از وظایف ذاتی یک پزشک در مواقع بحرانی بوده و در این برهه  که مردم نیاز به ارایه خدمات پزشکی در خارج از بیمارستان نیز دارند فعالیت مطب‌های خصوص می‌تواند موجب کاهش بار ترافیکی بیمارستان شهر  نیز شود.

مطب دکتر حیدری ۱۰  تخت پذیرش موقتی بیمار داشته و دو پرستار نیز به همراه او به بیماران ارایه خدمت می کنند. در این مطب روزانه  بیش از ۱۰۰ بیمار را تا ساعت ۲۳ شب پذیرش ،درمان و در صورت نیاز سایر خدمات پزشکی از جمله تزریق آمپول و سرم، پانسمان و جراحی‌های کوچک را به بیماران و مراجعان ارایه می‌کند.

این پزشک نیک اندیش می گوید: تا پایان  گذر از بحران کرونا در مطب خود  در خدمت شهروندان بوده  و این ویروس مانع  ادامه خدمت به همشهریانم نخواهد شد.

یک شهروند خلخالی در این مطب به خبرنگار ایرنا گفت: در حالی که به شدت سرما خورده و از استرس ابتلا به ویروس کرونا جرات مراجعه به بیمارستان نیز نداشتم به این مطب آمده و با تشخیص سرماخوردگی تحت مداوا و درمان قرارگرفته است.

دکتر حیدری با بیان اینکه از مدت‌ها قبل برای راه اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در خلخال که فاقد درمانگاه شبانه‌روزی است، تلاش می‌کند، افزود: در صورت صدور مجوز لازم از سوی دانشکده علوم پزشکی  این درمانگاه در اسرع وقت آماده و با چندین پزشک و کادر پرستاری در خدمت مردم خواهد بود.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: