رییس حوزه قضایی بخش هشجین خلخال گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حضور وکلا و کارشناسان دادگستری در جلسات این دادگاه الزامی نیست.

 به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا:باقر نریمانی روز یکشنبه در گفت  و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهالی بخش خورش‌رستم (هشجین) ، وکلا، کارشناسان دادگستری و تمامی ارباب رجوع از اقصی نقاط کشور که اسفندماه امسال  وقت و جلسه رسیدگی در این حوزه قضایی را دارند و یا برای اخذ توضیح دعوت به دادگاه شده‌اند چنانچه بخاطر رعایت بهداشت فردی در منزل خود بسر می‌برند یا نگران هستند در زمان حضور در دادگاه مبتلا به ویروس کرونا شوند، می‌توانند از طریق دفاتر خدمات قضایی یا پست یا به هر نحو ممکن و قانونی، لوایح خود را به دادگاه هشجین ارسال کنند.

رییس دادگاه بخش هشجین خلخال اظهارداشت: جز در موارد الزامی که در اخطاریه قید می‌شود نیازی به حضور مدعوین اعم از اشخاص حقیقی ،حقوقی وکلای دادگستری در دادگاه نیست و در این خصوص برای وکلا و کارشناسان بخاطر رعایت احتیاط هیچ تخلفی لحاظ نخواهد شد.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی منطقه نیز جدای از جامعه نبوده و برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در منطقه با همه توان خود تلاش می‌کند از اهالی منطقه خواست تا با ماندن در خانه‌های خود به کنترل و پیشگیری از این بیماری همه دست‌اندرکاران و مسوولان را یاری کنند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: