امنیت پارک‌ها و فضاهای سبز شهر موضوعی است که برای خانواده‌ها فوق العاده حائز اهمیت است و اگر خانواده‎‎‎‎‎‎ها نتوانند از این فضاها استفاده کنند، کل ماهیت وجودی این اماکن و نقش اصلی ارگان‌های ذیربط به کل زیر سئوال می‌رود.

 بر اساس گزارشات و موارد رسیده از مخاطبان گرامی خلخالیم، مبنی بر اینکه تعدادی از پارک‎‎‎‎‎‎‎ها در خلخال شب‌ها به مکانی ناامن و پاتوقی برای اراذل و اوباش و توزیع کنندگان مواد مخدر تبديل شده و انواع آسيب‌های اجتماعی را در اين پارک‎‎‎‎‎‎‎ها میتوان دید، لازم دیدیم این مورد را از طریق این رسانه مطرح کنیم و از نیروی انتظامی و عوامل شهرداری در راستای تأمین نظم و امنيت در این بوستان‌ها درخواست نماییم.

نارضایتی شهروندان و شکایت آنها از وجود سرو صدای زیاد، حضور مداوم اراذل و اوباش و همچنین کاهش امنیت‌ تردد ساکنان اطراف بوستان ارم و بازنشستگان باعث شد تا از این مشکل گزارشی تهیه کنیم.  

یکی از شهروندان می‌گوید: اهالی مدت‌هاست که به دلیل اراذل و اوباش در این پارک‎‎‎‎‎‎‎‎ها شب‌ها آرامش و آسایش ندارند و برخورد مقطعی نیروی انتظامی هم تاکنون فایده‌ای نداشته است.

این شهروند ادامه می‌دهد: سر و صداها، شوخی‌های بیجا و گاهی دعوا و درگیری آسایش و امنیت را از ما گرفته است.

شهروند دیگری می‎‎‎‎‎‎گوید این بوستان‌ها محل بازی بچه‌هاست و نوجوانان و جوانان به این پارک رفت‌وآمد می‌کنند، اما امنیت آن پایین است و خانواده‌ها می‌ترسند که برای آنها اتفاقی بیفتد.

 مردمی که می‎‎‎‎‎‎‎‎گویند؛ چند بار مراتب را به مراجع انتظامی اطلاع دادیم و آنها هم اقداماتی داشتند، اما باز این مشکلات پابرجاست.

یکی از دلایل این ناامنی ها تاريكی و نبود روشنایی کافی شبانه است، اگر روشنايی کافی بوستان‌ها تأمين شود، امکان وقوع بسیاری از این ناهنجاری‌ها در گوشه های تاریک این بوستان‌ها به حداقل خواهد رسید و لازم است شهرداری فکری اساسی برای تأمین روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های خلخال نماید.

خبرنگار: سیما جلیلی

لینک کوتاه:khalkhalim.com/fbc58

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

صحیح
گشت موتورسوار گزینه خوبیه

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: