استاندار اردبیل گفت: نیروی انتظامی در همه عرصه ها حضور فعال داشته و امروزه جامعه نظم و امنیت را مدیون تلاش و حضور این نیرو است.

به گزارش خلخالیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: در برگزاری انتخابات با حضور و مشارکت گسترده نیروی انتظامی در همه شعبات خوشبختانه هیچ مشکلی متوجه شعبات و صندوق ها نشد که حاصل تلاش این نیرو بوده است.

وی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات عوامل انتظامی استان افزود: انتخابات اردبیل در ادوار مختلف یکی از انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار می شود و نقش نظم دهندگی نیروی انتظامی قابل توجه است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در انتخابات علیرغم همه مشکلات و تبلیغات سو و تخریب شبکه های معاند الحمداله مشارکت در استان از میانگین کشوری بیشتر بوده ومردم ثابت کردند در هر شرایط کنار حکومت و نظام ایستاده اند.

 بهنام جو در رابطه با پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: در بحث آسیب های اجتماعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد و برنامه ریزی دقیق و حساب شده این معضل را به حداقل رساند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی نظم دهنده به جامعه و مدافع حقوق عمومی مردم در راستای امنیت عمومی فعالیت می کند و در هر نقطه ای از جامعه حضور این عوامل ضروری و ملموس است.

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/af00b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: