فرماندارخلخال گفت: برای پویایی ورزش و ایجاد نشاط در بین ورزشکاران مطابق با شرایط کرونایی جامعه در تلاش هستیم.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، فریدون بابایی روز چهارشنبه در نشستی با متصدیان و باشگاه‌داران ورزشی بخش خصوصی خلخال افزود: از خسارات مالی وارده به گردانندگان بخش خصوصی ورزش و نیز خسارت روحی وارده به بدنه ورزش شهرستان بی‌اطلاع نیستیم ولی در عین حال حفظ جان و سلامت ورزشکاران اولویت اصلی ستاد قرارگاه زیستی این منطقه است.

وی اظهارکرد: برای جلوگیری از رکود فعالیت‌های ورزشی و جلوگیری از افزایش وزن و چاقی افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی ناشی از در خانه ماندن طولانی مدت مطابق با شرایط کرونایی در تلاش هستیم.

او گفت: با کاهش نسبی آمار ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان و کاهش ورودی بیمارستان و بستری‌های مبتلا به بیماری کووید ۱۹ از امروز مجوز فعالیت برای برخی از باشگاه‌های ورزشی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  ، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان تمرین و استفاده از حداقل ظرفیت اماکن ورزشی با حداقل زمان کاری تمرینات ورزشی صادر شد.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونا از امروز باشگاه‌های خصوصی رشته‌های ورزشی بیلیارد ، بدنسازی ، آمادگی جسمانی و ایروبیک و نیز خانه شطرنج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بکارگیری حداکثر  ۱۰ ورزشکار در اماکن ورزشی دارای تهویه اجازه فعالیت دارند.

فرماندار خلخال افزود: با مشاهده تخلف و کوتاهی به رعایت مورد پیشگیرانه از کرونا  با متصدیان باشگاه‌های ورزشی متخلف برخورد و محل ورزشی آنها پلمب خواهد شد.

تعدادی از متصدیان باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی خلخال نیز در این نشست مشکل کاهش تعداد ورزشکارن در اماکن ورزشی به علت ویروس کرونا ، پرداخت اجاره بهای اماکن ورزشی و پرداخت اقساط تسهیلات بانکی را از جمله مشکلات توقف فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان اعلام کردند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a09a1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: