بخشدار بخش خورش‌رستم خلخال گفت: خیرین و معلمان خلخالی بخشی از امکانات ادامه تحصیل در فضای مجازی از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند این بخش را تامین کردند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، سیدحمدالله نقیب در جلسه شورای آموزش و پرورش خورش‌رستم خلخال افزود: از مهرماه امسال تاکنون ۱۸ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۲۷۰ دانش‌آموز فاقد تبلت و گوشی تلفن همراه برای ادامه تحصیل در فضای مجازی در این منطقه شناسایی شده‌اند و تاکنون هیچ گونه اعتبار دولتی برای این منظور لحاظ نشده است، از تهیه و خرید ۱۵ دستگاه تبلت جدید از سوی خیرین برای توزیع در بین دانش‌آموزان نیازمند خبرداد و گفت: با توزیع این تبلت‌ها مجموع امکانات تحصیل در فضای مجازی توزیع شده در بین دانش‌آموزان به ۳۳ دستگاه می‌رسد که این تعداد شامل حال ۱۲ درصد از مجموع دانش‌آموزان فاقد این امکانات است.

او اظهارکرد: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت مالی خیرین منطقه امکانات ادامه تحصیل در فضای مجازی دانش‌آموزان شناسایی شده فاقد این امکانات بتدریج تهیه تامین شود.

بخشدار بخش خورش‌رستم خلخال با تقدیر از حضور و همراهی فرهنگیان منطقه در برگزاری جشن و ویژه برنامه‌های برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد  پیروزی انقلاب، قشر فرهنگی را از جمله تاثیرگذارترین اقشار جامعه ذکر کرد و افزود: تلاش معلمان صبور و قانع در این شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بیش از هر زمان دیگر در جامعه احساس می‌شود.  

نقیب با تقدیر از حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان اردبیل در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه روستای نمهیل ابرازامیدواری کرد این حضور زمینه‌ساز تامین اعتبار برای نوسازی مدارس فرسوده این بخش باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خورش‌رستم خلخال نیز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مدارس حتی با حضور تعداد اندک دانش‌آموزان ضروری است.

علی نباتی پیش‌بینی اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته تعلیم و تربیت اسلامی و توزیع تبلت‌های دانش‌آموزی را از دستورات جلسه اخیر ذکر کرد و افزود: شایسته است برنامه‌های متناسب با این هفته در منطقه و مدارس برای قدردانی از  زحمات مربیان امور تربیتی پیش‌بینی شود.

نباتی انتخاب معلمان توانمند را از یکی از موارد مهم پیش روی این اداره دانست و تصریح کرد: جلسات تشکیل ستاد و توجیهی نحوه انتخاب معلمان نمونه سال تحصیلی جاری در سطح منطقه برگزار شده و بخشنامه‌های لازم به مدارس ارسال شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خورش‌رستم خلخال اظهار کرد: رعایت دقیق شیوه‌نامه و اجتناب از برخورد سلیقه‌ای در انتخاب معلمان توانمند در دستور کار اداره است و به جد نیز دنبال خواهد شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a01ba

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: