مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تاکنون ۴ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان احداث و به مرحله بهره‌برداری رسیده و احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال و گرمی نیز در دست اجرا است.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری فارس، محمد اهلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی ضروریات آمادگی در مقابل سوانح آتش‌سوزی، احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی است که به همین منظور تاکنون ۴ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان احداث و به مرحله بهره‌برداری رسیده و احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال و گرمی نیز در دست اجرا است.

وی پیشرفت فیزیکی ایستگاه آتش‌نشانی خلخال را در حدود ۹۰ درصد اعلام کرد و افزود: با پایان احداث ساختمان آتش‌نشانی این شهرک، نسبت به خرید خودروی آتش‌نشانی و ادوات مربوطه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای این ایستگاه بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده و در جهت بهره‌مندی هر چه بهتر از امکانات این ایستگاه، پس از بهره‌برداری و تجهیز آن، راهبری این ایستگاه به شرکت خدماتی شهرک صنعتی خلخال که متشکل از واحدهای تولیدی همان شهرک است،واگذار خواهد شد.

وی هدف از ساخت و احداث این ایستگاه‌ها را کاهش زمان رسیدن به محل حادثه و ارتقاء ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین صیانت از جان و مال واحدهای تولیدی برشمرد و بیان کرد: پیشگیری از وقوع حوادث در شهرک‌های صنعتی یکی از اهداف مهم ماست که در صورت وقوع حادثه و آتش‌سوزی، باید حضور در محل حادثه را به حداقل زمان ممکن کاهش دهیم.

اهلی گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات به کار گرفته شده در این ایستگاه‌ها مطابق با نیاز هر منطقه و بر اساس استانداردهای لازم بوده و این شرکت با هدف شناسایی کانون های پرخطر، جلوگیری از خطرات و خسارات محتمل و توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه، اقدام به تهیه توصیه‌نامه، شناسنامه و لیست نقاط ضعف برای واحدهای صنعتی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مربوطه نموده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f8afd

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: