نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای  آسفالت ۶۸ کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستایی خلخال مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور  اخذ شده و با مساعد شدن هوا،  آسفالت این راه‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سیدغنی نظری در گفت و گو با خبرنگاران همچنین با اشاره به این ‌که تسهیلات لازم برای روستاییان خلخال فراهم شده است، افزود: این تسهیلات در قالب وام‌های کم‌بهره برای راه‌اندازی واحدهای گلخانه کوچک و واحدهای تولیدی دیگر قابل دریافت است.

وی از هماهنگی‌ با شرکت توزیع برق استان اردبیل جهت ترمیم روشنایی معابر روستاهای خلخال و کوثر خبر داد و بیان کرد: تکمیل سدهای معیشتی نیمه‌تمام  برای توسعه بخش کشاورزی و تحقق خواسته کشاورزان نیز در دستور کار مسوولان قرار گرفته است.

نظری با اشاره به مشکلات آب شرب اهالی ۳۱ روستای خلخال گفت: انتظار از مسوولان شهرستان اقدام سریع برای رفع این مشکلات است.

وی حل مشکل روستاییان این شهرستان در ۲ بخش آب آشامیدنی و راه مناسب ارتباطی را از اولویت‌های پیگیری خود عنوان کرد و افزود: مشکلات مربوط به بخش کشاورزی، گردشگری، صنعت و اشتغال نیز پیگیری می‌شود.

او با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه طرح هادی، روشنایی معابر، کمبود نیروی انسانی بهورز در خانه‌های بهداشت روستایی، مشکل آنتن‌دهی و افزایش محدوده‌های روستایی اظهارداشت: قرار است در آینده‌ای نزدیک، با حضور مدیران کل استان مشکلات بررسی و برای حل آنها اقدام شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ea505

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: