فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: در اجرای طرح شهید سردار قاسم سلیمانی ۵۴ هزارو ۴۷۴ نفر در این شهرستان غربالگری شدند.

به گزارش خلخالیم سرهنگ جهانبخش عطایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت ۹ روز ۲۹۵ نفر از افراد مشکوک به کرونا توسط تیم های غربالگری بسیج خلخال شناسایی شدند.

وی گفت: اجرای این طرح علاوه بر بیماریابی کرونا در کنار سنجش میزان رعایت موارد پیشگیرانه از کرونا توسط مردم موجب افزایش میزان حساسیت مردم به جدی گرفتن این بیماری با مراجعه بسیجیان به درب منازل می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال اظهارداشت: این طرح تا مراجعه بسیجیان به درب منزل و غربالگری آخرین نفر باقیمانده از جمعیت ساکن توسط تیم های غربالگری بسیج ادامه خواهد یافت.

او با بیان اینکه این طرح با همکاری دانشکده علوم پزشکی خلخال اجرا می‌شود، گفت: بیماران مشکوک به کرونا با تکمیل فرم‌های مربوط جهت اقدام درمانی و قرنطینه خانگی به دانشکده علوم پزشکی ارجاع داده شدند.

او افزود: بر اساس گزارش اعضای تیم‌های اعزامی بسیج به مناطق روستایی برخی از افراد از خوداظهاری صحیح و اعلام بیماری کرونا امتناع می‌کنند که باید راه چاره‌ای برای شناسایی و درمان کامل افراد مبتلا به کرونا و پیشگیری از انتقال و انتشار آن به دیگران اندیشیده شود.

فرمانده بسیج سپاه خلخال افزود: در کنار افزایش محدودیت‌های اجتماعی، بسیج کمک به اقشار آسیب‌پذیر از کرونا را در دستور قرار داده و برای ادامه توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه نیاز به مشارکت خیرین است.

سرهنگ عطایی از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی و اقلام ضروری در بین خانوارهای نیازمند و آسیب پذیر از کرونا در هفته گذشته توسط بسیج خلخال خبر داد.

او اضافه کرد: در راستای تامین بسته های بهداشتی مقابله با کرونا تاکنون هشت هزار و ۲۴۸ بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده از سوی بسیج خلخال تهیه و در اختیار خانوده های نیازمند قرار داده شده واین کار تا پایان قطع زنجیره کرونا در این منطقه ادامه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com /cfad9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: