رییس شرکت آب و فاضلاب خلخال گفت: با توجه به مشکل پیش‌آمده ناشی از کمبود و افت فشار آب در برخی از مناطق مرتفع خلخال، با انجام تعمیرات اساسی و تعویض پمپ چاه شماره پنج مشکل آب شرب ییش از هزار و ۷۰۰ خانوار ساکن در این مناطق رفع شد.

به گزارش خلخالیم، محمد دیباج لطیفی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: فرسودگی تجهیزات و خود پمپ چاه شماره پنج  آب شهری در جوار خیابان شهید باکری خلخال موجب بروز مشکلات عدیده در بیش از ۱۰ خیابان مناطق حاشیه شهر شده بود.

او افزود: این مشکلات در خیابان‌های سلیمان خاطر، کوی فرهنگیان، شهرک امام خمینی (ره) و منطقه قاضیلر حل شد.

وی با بیان اینکه قطع تکراری آب و پایین بودن فشار آب از  مشکلات اهالی این مناطق بود ، گفت: برای بازسازی و جایگزینی تجهیزات جدید در چاه شماره ۴ شبکه آبرسانی خلخال اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه شد.

او افزود: در یک ماه گذشته فرسودگی خطوط آب شرب شهری در بیش از ۳۰ خیابان خلخال از سوی واحد اتفاقات رفع شده و پیشگیری از ادامه این روند نیازمند نوسازی و اصلاح شبکه و تامین اعتبار برای حل مشکلات آب خلخال هستیم.

رییس شرکت آب و فاضلاب خلخال اظهارداشت: آب خلخال هم‌اکنون از طریق چندین حلقه چاه عمیق و همچنین هدایت بخشی از آب رودخانه هروچای به تصفیه‌خانه تامین می‌شود که با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی در حال احداث این شهر آب شرب بلندمدت این شهر از سد بفراجرد و تصفیه‌خانه در حال احداث تامین خواهد شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a1427

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: