به گزارش خلخالیم، مرکز پژوهش و تحقیقات بیوتکنولوژی شرکت ره نو زیست خلخال اقدام به خریداری دستگاه Real Time PCR نموده است و با وجود این دستگاه امکان جوابدهی روزانه تست کرونا در خلخال فراهم می‌شود.

مدیر این مرکز پژوهشی در گفتگو با خلخالیم گفت : این دستگاه علاوه بر انجام پروژه های تحقیقاتی در زمینه بیوتکنولوژی، دارویی، درمانی، ژنتیک، قادر به انجام تست Covid19 PCR با جوابدهی روزانه می باشد.

قربانی به ضرورت انجام تست کرونا در خلخال با همکاری شبکه بهداشت شهرستان با این مرکز اشاره کرد و گفت با همکاری و همت مسئولین، تست های مولکولی دیگری از جمله HIV، HCV،HBV، HPV در این مرکز قابل انجام خواهد بود.

وی افزود هزینه دستگاه به حساب شرکت خارجی پرداخت شده و تا ۲ هفته دیگر در مرکز مستقر خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد، دانشجویان رشته‌های مرتبط نیز می‌توانند طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های ارشد و دکترای خود را در این مرکز انجام دهند.

 

 

تصویر دستگاه خریداری شده

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b93ee

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

با عرض تبریک به جناب آقای قربانی که با تلاش شبانه روزی در حال ارتقای آزمایشگاه خود و سطح علمی شهرستان خلخال و باعث افتخار جامعه آزمایشگاهی هستند. خوشحال هستم که بالاخره ادبیاتی به نام تستهای مولکولی وارد جامعه علمی خلخال شد و امیدوارم جناب آقای قربانی در این مسیر سخت و طاقت فرسا ثابت قدم باشند. واقعا کار بزرگی انجام دادند. راه اندازی تستهای مولکولی در خلخال از نظر تشخیصی، اقتصادی و علمی کار...

با عرض تبریک به جناب آقای قربانی که با تلاش شبانه روزی در حال ارتقای آزمایشگاه خود و سطح علمی شهرستان خلخال و باعث افتخار جامعه آزمایشگاهی هستند. خوشحال هستم که بالاخره ادبیاتی به نام تستهای مولکولی وارد جامعه علمی خلخال شد و امیدوارم جناب آقای قربانی در این مسیر سخت و طاقت فرسا ثابت قدم باشند. واقعا کار بزرگی انجام دادند. راه اندازی تستهای مولکولی در خلخال از نظر تشخیصی، اقتصادی و علمی کار بسیار ارزشمندی است.

ادامه مطلب
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: